Letíme odmů – Den 19.

Přijíždíme do Bombaje brzy ráno. Na nádraží je celkem šrumec a my se snažíme zorientovat v jejich vlakové síti a dostat se hlouběji co centra. Jelikož bychom chtěli na noční přelet alespoň trochu vonět, koupíme na bookingu ubytování za pár korun pár set metrů od letiště. Přijíždíme do centra a trochu pochybujeme o šestém nejlidnatějším městě …

Poslední koupání – Den 18.

Je to tady, musíme opustit krásné západní pobřeží. Po probuzení přijde uvědomění, že naše dny v Indii jsou sečteny. Na dnešek máme koupený vlak no Bombaye, odkud nám následující večer letí letadlo přes Emiráty do Prahy. Možná jedna z posledních možností se dostat z Indie. Jelikož vlak jede až odpoledne, pokusíme si užít dnešní den na maximum. …

Čas zmizet – Den 17.

Probouzíme se v Koluru, na nic nečekáme a odcházíme na autobusové nádraží. Trek v džungli uděláme v příštím životě. Musíme být připraveni na co nejrychlejší evakuaci, začátek plánu je jasný. Do Bainduru, kde je vlaková stanice, je to 28 km. Odsud nám zítra v podvečer odjíždí vlak do Bombaje, což byl náš původní plánu. Z Bombaje si tedy pokusíme zařídit …

Přes mokřady až na policejní stanici – Den 16.

Zase se až druhý den ráno dozvídáme, kam jsme to vlastně dorazili. Vesnice vypadá za světla úplně jinak. Jdeme k vodopádu, kvůli kterému jsme sem přijeli. Vstup do chráněného areálu je asi 10 metrů od místa, kde nás vyhodil minulý večer autobus. Platíme tři koruny za vstup do rezervace. Nikde nikdo, je brzy ráno a před …

Asie Cestopis

Největší vodopád a obří mravenci – Den 15.

Dnes máme v plánu jet do vnitrozemí a podívat se na jedny z největších vodopádů v Indii. Ráno si dáváme skvělou snídani králů – vajíčka s výhledem na šumící moře. U toho se z internetu dozvíme, že v česku byl vyhlášen lockdown. Všichni nám píší, ať si užíváme moře, že v ČR je to všechno na nic. My ale zůstáváme realisty …

Nejhezčí pláže – Den 14.

Vstáváme a náš dnešní plán je jasný, vyzkoušet čerstvé Indické ovoce a objevit ty nejhezčí pláže. Jdeme do města sehnat pořádné ovoce, hlavně meloun a papáju. Není to nijak složité. Zelináři jsou zde na každém rohu. Najdeme jednoho s nejrozmanitějším výběrem. Ceny neznáme, ale věříme, že nebudou vysoké. Za cca 100 kč nakoupíme ananas, papáju a …

Život nomádů – Den 13.

Probudíme se v hotelu a jdeme balit, dnes se zase posouváme o něco jižněji. Jedeme vlakem z Margaa. Nejdřív ale potřebujeme opravdu hodně rupií, jelikož ve městě, kam jedeme rozhodně směnárna nebude. Každý nás posílá od čerta k ďáblu, ale směnárna v nedohlednu. Nakonec asi na pátý pokus nás pán dovede do malé místnosti, kde má pán jeden zatím …

Moře a plantáže s kořením – Den 12.

Probouzíme se a první co vidíme z okna je slunce, vlastně hned několik sluncí, které jsou ve znamení hákových křížů. Dnes máme v plánu konečně také trochu přírody. Míříme na jednu z nejznámějších plantáží s kořením v okolí. Je 9 hodin a venku už je neskutečné horko. Jdeme pěšky na autobusové nádraží a zde najdeme autobus do většího města Margao. …

Míříme na jih – Den 11.

Dnes nás čeká hodně zařizování, začínáme snídaní, poté si jdu sehnat kadeřníka, mezitím si jde Péťa společně s Vojtou zařídit indickou SIMkartu. Nejdříve moc kadeřnictví nenacházím. V jednom mě slečny dokonce i odmítnou, neumějí ani anglicky. V dalším také neumějí anglicky, ale přijmou mě. S malými obavami se pánovi snažím ukázat, jak to chci dlouhé nahoře a jak po …

Péťa přilétá včas – Den 10.

Dnes ráno přiletí Peťulín, náš kamarád a cestovatelský parťák. Byli jsme společně např. na Ukrajině, v Moldavsku a s Vojtou procestoval Írán. Chtěli jsme ho krásně přivítat na letišti. Měli jsme připraven vítací transparent i vlajku. Počítáme s tím, že se po příletu bude prokazovat vízy, stejně jako my, dáváme si tedy dost na čas. Jelikož jsme …